Julij 2022

Tramvaj

Tramvaji, proizvedeni za Zürich, se prevažajo na različne destinacije.
Država:Avstrija - nemčija
Kraj:Dunaj – Bautzen
Obdobje:23.09.2019 – 31.03.2026
Skrbnik:Andreas Schneider
Franz Reumann
Roberto Guiffrida

Izziv

Prevoz tirnih vozil po cesti

Za prevoz kompletnih tramvajev ni najpomembnejše le znanje, ampak tudi ustrezna tehnologija. Za dostavo tramvajev, proizvedenih na Dunaju, v Zürich – nekatere v proizvajalčevo nemško skladišče v Bautzenu – so se obrnili na Prangl kot kompetentnega parnerja.

Naša rešitev

Potrebna je prilagodljivost!

Tramvaj za tramvajem dostavljen do zaključka. Toda vseh ne pripeljejo neposredno v Zürich. Nekateri so naročeni za začasno skladiščenje v nemški podružnici v Bautzenu. Ker se končna destinacija ali vmesna lokacija za skladiščenje tramvajev praviloma določi v kratkem času to od Prangla zahteva največjo možno fleksibilnosti. V tem konkretnem primeru je bil tramvaj "Zürich 28" prepeljan v začasno skladiščenje v Nemčijo. Kot pri vseh ostalih tramvajih je bil tudi tu uporabljen edinstven transportni sistem za tirna vozila podjetja Prangl.

Potrebna je posebna oprema!

Inovativen transportni sistem omogoča nakladanje preko posebej izdelanih nakladalnih klančin, ki imajo zaradi nizke nakladalne višine zelo majhen nakladalni kot. Tramvaje je mogoče enostavno nakladati in razkladati z vitlom. S tem sistemom je mogoče prevažati tudi tirna vozila z višino več kot štiri metre zaradi izjemno nizke nakladalne višine. Modularni sistem omogoča dolžine nakladalnih površin od treh do 45 metrov, višine nakladalnih površin od 0,25 metra in nosilnosti do 70 ton.

Zahtevana je velika skupna dolžina!

»Zürich 28« je bil poslan na pot v Nemčijo s posebno konfigurirano transportno kombinacijo: zaradi dolžine in teže tramvaja je bil vlačilec opremljen z različico tirnega priklopnika z 2 + 7 osmi. Na koncu je imel težak tovor impresivno skupno dolžino 52,5 metra, skupno širino 3,0 metra in skupno višino 4,4 metra s skupno težo 120 ton. Zaradi dimenzij je bila pot od tovarne v 22. dunajskem okrožju do avtoceste vse prej kot lahka.

Potrebna je uspešna izvedba!

Več krožišč je od voznika zahtevalo vso spretnost, zahteven prehod je bil tudi uvoz na avtocesto. A ne bi bili rumeni strokovnjaki, če ne bi kljub največjemu izzivu šlo vse kot po maslu. Svoje je seveda odigrala tudi natančna priprava in vnaprejšnje načrtovanje poti. Ker tokratni prevoz ni prvi (niti ne zadnji) te vrste, lahko ekipa tudi od tukaj črpa dragocene izkušnje. In tako je "Zürich 28" varno prispel na cilj.

Načrtovanje in izvedba prevozov tramvajev ni rutinsko delo. Potrebna je visoka stopnja fleksibilnosti in odpornosti. Prihajamo v ospredje!
Roberto GiuffridaProdaja / Disponiranje

Piškotki

Ta spletna stran uporablja tehnično nujno potrebne piškotke. Za prikaz videoposnetkov potrebujemo vaše soglasje za prenos funkcionalnih piškotkov. Z vašim privoljenjem v prenos funkcionalnih piškotkov zajemamo anonimizirane podatke o uporabniškem vedenju, da bo naša spletna stran prijaznejša uporabnikom. Za več informacij kliknite našo Izjavo o varstvu podatkov.