February 2025

Tirno vozilo

Prangl je prepeljal 100-ti tramvaj Flexity iz tovarne v dunajskem Donaustadtu v osrednjo delavnico podjetja Wiener Linien v Simmeringu.
Država:Avstrija
Kraj:Dunaj
Obdobje:10. 02. 2025 – 11. 02. 2025
Skrbnik:Roberto Giuffrida

Izziv

Prevoz 100-tega tramvaja Flexity

Novi tramvaji tipa "Flexity" so že dlje časa v uporabi na Dunaju in potnikom nudijo več udobja. Zdaj je bilo treba dostaviti že 100-ti tramvaj iz tovarne v 22. dunajski mestni četrti do podjetja Wiener Linien. Prangl je prepeljal jubilejno garnituro s severa na jug mesta – v osrednjo delavnico v 11. okrožju.

Naša rešitev

Posebno prevozno vozilo za železniške vagone

Dunajski tramvaj Flexity je dolg 34 metrov, sprejme lahko 211 potnikov, je popolnoma brez ovir za invalide in se ponaša z najsodobnejšo tehnologijo. Prangl ima v svoji floti posebno kombinacijo vozil za prevoz takšnih zahtevnih tovorov z ene lokacije na drugo: vlačilec, združen s posebej prilagojenim prevoznim vozilom za železniške vagone. Ta kombinacija si je v preteklih letih in pri številnih primerljivih projektih – predvsem na Dunaju – pridobila odličen sloves in se redno uporablja za prevoz tramvajev Flexity, saj se je izkazala za zelo okretno in vodljivo v urbanih območjih.

99 ton na poti

Za prevoz železniškega vagona Flexity je podjetje Prangl uporabilo posebno kombinacijo vozil, ki je bila najprej pripeljana v tramvajski depo Donaustadt v skrajšani različici. Naslednji dan so na lokaciji prilagodili priklopnik, da so lahko naložili 100. tramvaj Flexity. Celoten transportni vlak je dosegel dolžino 42,5 metra, širino 2,99 metra, višino 4,40 metra in skupno težo 99 ton. Naslednjo noč so se vozila podala na pot v spremstvu več podpornih vozil, pri čemer je vlačilec s podaljšanim tovorom krenil proti S2. 

Obvoz zaradi gradbišča

Konvoj se je ustavil takoj, ko je vstopil na cesto S2, saj je transportni vlak lahko prečkal prvo krožišče le z vzvratnim premikanjem. Pot je nato vodila po avtocesti A23 do avtoceste Südautobahn – neposredna pot čez krožišče Favoriten zaradi gradbenih del ni bila mogoča. Alternativna pot je vodila preko Wr. Neudorf, kjer je voznika transportnega vlaka čakal zapleten manever obračanja, ko se je ponovno vključil na južno avtocesto v smeri proti severu. Kljub izzivu pa je profesionalec ta manever briljantno obvladal.

Varen prihod

Do Simmeringer Hauptstraße so ponoči na Dunaju dosegli izvoz St. Marx. Na območju hišnih številk 155 in 197 se je morala prometna kombinacija spremeniti z običajne cestne poti na tirnico. Skupna teža 99 ton bi na tej točki preobremenila streho podzemne železnice. Ko so se vrnili na cesto, so transporter in podporna vozila prevozila zadnje metre poti brez kakršnih koli incidentov. Jubilejni tramvaj je bil nato varno dostavljen v osrednje delavnice podjetja Wiener Linien, prav tako kot vsi drugi tramvaji pred njim.

Poslati stoti Flexity na pot je bilo nekoliko podobno dunajskemu valčku. Vsak korak je bil popoln, vsak utrip ravno pravšnji – in na koncu so vsi varno dosegli svoj cilj.
Salvador AndronacheVoznik težkega tovora

Piškotki

Ta spletna stran uporablja tehnično nujno potrebne piškotke. Za prikaz videoposnetkov potrebujemo vaše soglasje za prenos funkcionalnih piškotkov. Z vašim privoljenjem v prenos funkcionalnih piškotkov zajemamo anonimizirane podatke o uporabniškem vedenju, da bo naša spletna stran prijaznejša uporabnikom. Za več informacij kliknite našo Izjavo o varstvu podatkov.