Julij 2018

Podzemna železnica

Kadar tirna vozila zapustijo tire in jih je treba prevažati po cesti, Prangl takoj priskoči na pomoč.
Država:Avstrija
Kraj:Dunaj
Obdobje:maj 2018 – 2020
Skrbnik:Andreas Schneider

Izziv

Remont vlakov podzemne železnice kot izziv

Remont 43 vlakov linije U6 dunajske podzemne železnice do leta 2020. Alternativo v tem projektu je predstavljalo lakiranje vlakov v tehničnih servisnih obratih Avstrijskih zveznih železnic ÖBB v Simmeringu, na Dunaju. Vendar pa je bil potreben prevoz vlakov po cesti s postaje Michelbeuern v Simmering. Skupaj s stranko so Pranglovi strokovnjaki izdelali koncept prevoza z dodatnim potencialom za varčevanje.

Naša rešitev

Prevoz tirnih vozil – posebnost družbe Prangl

Naš koncept ni prepričal samo zaradi varčnosti. Vendar pa je nazadnje prav varčnost prispevala k temu, da je različica z lakiranjem pri ÖBB prejela sofinanciranje. Pri izdelavi koncepta je predstavljal izziv predvsem omejeni prostor dunajskega cestnega omrežja. Zaradi skupne dolžine 40 m in skupne teže 83 t vsakega vlaka je bilo treba določene cestne odseke, nakladalne in razkladalne postaje, pa tudi dopustne transportne višine natančno preveriti. Na osnovi desetletnih izkušenj s prevozom tirnih vozil so Pranglovi strokovnjaki natančno vedeli, na kaj morajo biti pozorni.

Dobra priprava je pol uspeha

Ko smo opredelili postopke, smo morali pred premierno vožnjo izvesti nekatere prilagoditve, kot so npr. začasna odstranitev prometnih znakov, vzpostavitev začasnih prepovedi ustavljanja in parkiranja itd. Pri prevozih s tako pičlo odmerjenim časom ne sme biti nič prepuščeno naključju. Koncept družbe Prangl pa ima še eno posebnost, t. i. zamenjavo vlak-za-vlak. Takoj, ko odložijo vlak, potreben sanacije, sodelavci naložijo prenovljen vlak in ga odpeljejo nazaj na postajo Michelbeuern. S tem je zagotovljena maksimalna izkoriščenost prevozne poti – v smislu zmanjšanja stroškov.

Specialni nizkopodni sedlasti polpriklopnik z vgrajenim tirnim vodilom

Za uspešno izvedbo projekta pa je bila odločilna tudi uporabljena oprema. Nakladalna površina, zasnovana posebej za tirna vozila, ima vgrajeno tirno vodilo. Dodatno je polpriklopnik opremljen z inovativnim podaljškom s hidravličnim dvigom in spustom ter podaljškom tirnega vodila. S tem omogoča prostorsko učinkovito nakladanje in razkladanje ter optimalno porazdelitev teže. Montažo in demontažo nakladalne rampe je mogoče v kratkem času izvesti brez viličarja. S tem je rampa integralni del te edinstvene opreme. V polpriklopnik integrirani vitel pa zagotavlja varno vleko vlakov s tirov na transporter in spuščanje vlaka nazaj na tire.

Staro železo ne zarjavi.
Walter Orthofervoznik

Piškotki

Ta spletna stran uporablja tehnično nujno potrebne piškotke. Za prikaz videoposnetkov potrebujemo vaše soglasje za prenos funkcionalnih piškotkov. Z vašim privoljenjem v prenos funkcionalnih piškotkov zajemamo anonimizirane podatke o uporabniškem vedenju, da bo naša spletna stran prijaznejša uporabnikom. Za več informacij kliknite našo Izjavo o varstvu podatkov.