Januar 2022

Testni moduli

Podjetje Prangl je dobilo posel za multimodalni prevoz skupno 12 visokotehnoloških testnih modulov iz Avstrijske Štajerske v Anglijo.
Država:Avstrija - Anglija
Kraj:Gersdorf/Mur – Dunton
Obdobje:17.01.2022 – 18.02.2022
Skrbnik:Jochen Schmidt
Fritz Hochstrasser

Izziv

Inovativna zasnova za visokotehnološki prevoz

Prevoz občutljivega tovora za avtomobilsko panogo iz Avstrije v Anglijo je zahteval posebno transportno rešitev. Pri tem na koncu v ospredju ni bilo le zmanjšanje tveganja izvedbe in stroškov za naročnika, temveč tudi s tem povezane gospodarske koristi.

Naša rešitev

Prednost rešitve prevoza z rečno ladjo

Transporte s širino do 5,60 metra je zelo težko načrtovati za cestni prevoz na dolge razdalje. V tem posebnem primeru se je za posebej zapletenega izkazal zlasti prevoz po Nemčiji skozi gradbišča in druge ovire. Ne nazadnje je bilo treba prevoz izvesti dvanajstkrat. Prav tako so grozile težave z dovoljenji, dolgimi roki in visokimi stroški. Z alternativno transportno rešitvijo po vodni poti smo našli stroškovno ugodno in varno možnost, ki jo je bilo mogoče dobro načrtovati.

Nakladanje in predhodni prevoz

Dvanajst modulov (vsakič po 13,3 metra dolžine, od 4,1 do 5,6 metra širine, od 3,6 do 4,0 metra višine in od 17 do 58 ton mase) smo s težkimi valjarji in dvižnimi portali premestili iz skladišče hale in nato naložili na enote za posebni prevoz podjetja Prangl. Za navedene predhodne prevoze smo uporabili največje dovoljene kombinacije 3- in 4-osnih vlačilcev z različnimi prikolicami, kot so te dovoljene v Avstriji (2-osni, 3-osni, 2 + 4-osni nizkopodni vlačilec, 3 + 5-osni mostni priklopnik ter 6-osni sedlasti polpriklopnik).

S ceste na ladjo

V donavskem pristanišču v Kremsu so bili visokotehnološki moduli s portalnim in mobilnim dvigalom nosilnosti 350 ton naloženi na ladjo. Zaradi optimalne izrabe celotnega tovornega prostora smo lahko celoten tovor prepeljali z eno rečno ladjo – torej ne gre le za zelo gospodarno, temveč tudi okolju prijazno zasnovo. Z vsemi 12 testnimi moduli na krovu se je pot po vodi nadaljevala do pristanišča Antwerpen. Tam je sledila zamenjava ladje pred zadnjo etapo s ciljem v pristanišču Tilbury v Angliji.

Naknadni prevoz v Danton

Ker so v Angliji dovoljene višje višine prevoza (medtem ko je v Avstriji za 5,6 metra široke prevoze dovoljena le višina 4,5 metra, je ta v Angliji 4,8 metra), je naknadni prevoz od pristanišča Tilbury do končnega ciljnega kraja Dunton potekal z nizkopodnim sedlastim polpriklopnikom. S 3- in 4-osnimi nizkopodnimi vlačilci smo uporabili 3-, 6- in 8-osne nizkopodne sedlaste polpriklopnike. Tako smo prihranili stroške za vgradnjo in demontažo podaljšanih nosilcev pri nizkopodnih vozilih, kar hkrati pomeni tudi časovni prihranek.

Izkušnje štejejo

Da bi našli optimalno rešitev, smo morali pretehtati vse možnosti. Tukaj je lahko ekipa Prangl pokazala vse svoje izkušnje, ko je z natančnim predhodnim načrtovanjem predstavila podroben izvedbeni načrt za vsako transportno stopnjo in vsak način prevoza. Z inovativno transportno rešitvijo z rečno ladjo smo lahko kar se da zmanjšali tveganje izvedbe in stroške za stranko. Na ta način je bilo mogoče izdelati najučinkovitejšo in najgospodarnejšo zasnovo ter s tem doseči kar največje zadovoljstvo stranke.

Ne prevažamo samo po cesti. Za svoje stranke rade volje uberemo tudi alternativne poti.
Jochen SchmidtLeitung Schwer- und Sondertransporte

Piškotki

Ta spletna stran uporablja tehnično nujno potrebne piškotke. Za prikaz videoposnetkov potrebujemo vaše soglasje za prenos funkcionalnih piškotkov. Z vašim privoljenjem v prenos funkcionalnih piškotkov zajemamo anonimizirane podatke o uporabniškem vedenju, da bo naša spletna stran prijaznejša uporabnikom. Za več informacij kliknite našo Izjavo o varstvu podatkov.